> Versió actual
> Assistència Tècnica Remota
> Regenera
> Copies seguretat
> Assistència Tècnica
> Instal·lació i llicència
> Def. llicència i assistència
> Bústia de suggeriments
> Equip necessari
> Altres utilitats
> Importació de dades
> Tancament de l'exercici
> Factures versió empresa
> Dues instal·lacions
> Preguntes freqüents
 

  > Millores edició 2008
> Millores edició 2009
> Millores edició 2010
> Millores edició 2011
> Millores edició 2012
> Millores edició 2013
> Millores edició 2014
> Millores edició 2015
 
 

Definició llicència d'ús.

Què comprèn?

La llicència d'ús comprèn:
1.- L'ús del programa durant l'exercici en curs
2.- Rebre cada exercici la versió corresponent del programa.
3.- Rebre assistència tècnica
4.- Rebre username i password per accedir a l'apartat "exclusiu clients" de la web Tresor.


Definició d’assistència tècnica.

A qui es proporciona? Tresor S.L. proporciona assistència tècnica a tots els usuaris del programa TresorWin: assessories i empreses.

Què és? Assistència tècnica és una relació directa i continuada entre els usuaris de TresorWin i l'empresa creadora del SoftWare. D'aquesta manera l'usuari d'una aplicació té a la seva disposició un servei que li permet obtenir el màxim rendiment del programa.

Com es demana? Les vies per demanar assisstència són:
a) Per mail (tresor@tresor.es).
b) Per Fax (93 215 48 18)
c) Pel formulari del Web.

Límits de l'assistència tècnica Assistència tècnica no cobreix errors de hardware, ni de configuració incorrecta o errors de Windows o drivers de components. Tampoc oubreix problemes de configuració de xarxes, etc.

Coneixement dels usuaris. Assistència tècnica no cobreix els errors de l'usuari per desconeixement de Windows o por desconeixement de l'operatòria bàsica del PC. Es dóna per entès que l'usuari té nocions suficients de windows i de l'operatòria bàsica de l'ordinador.

Obligacions de l'usuari de TresorWin Les obligacions de l'usuari de TresorWin són:
a) Fer copies de seguretat amb freqüència. D'aquesta manera les dades de l'empresa mai estaran en perill.
b) Treballar amb un SAI si l'instal•lació elèctrica és deficient o falla sovint.
c) Seguir les indicacions i avisos del programa.
d) Seguir les indicacions de l'assistència tècnica de Tresor S.L.
e) Utilitzar sempre l'última versió entregada per Tresor S.L.